Zoo with June Creative Retreat Kit

2016/07/01

Sziasztok! Újra itt egy új oldallal. Még mindig nagyon rajongója vagyok a  Creative Retreat Júniusi “Hello Adventure” Kitnek. A múltkori nagyon barna oldal után visszafogtam magam és a színpaletta türkiz színét részesítettem előnyben.
Néhány hete leendő keresztlányomat én kísértem el az iskolai kirándulásra. Nagyon örültem, hogy egy egész napot együtt tölthettünk a Nyíregyházi Állatkertben. Remélem lesz még lehetőségem ilyen jó kis kalandra. A téma miatt kicsit dzsungeles megjelenést szerettem volna...

Hi Crafty Friends! I have a new layout. :P I am a big fan of the Creative Retreat June “Hello Adventure” Kit and I am totally surprised but I like how this color palette pushed me out of my comfort zone.
Few weeks ago I went to a school trip with my niece to the Zoo and this is what I documented on this layout. I wanted to create nature, jungle look.


Eszembe jutott, hogy van nekem egy virágos Dear Lizzy Serendipity maszkom, amit még soha (tudom, borzalmas... még így leírni is) sem használtam. Gondoltam most felavatom. Aztán végignéztem a szépen gyarapodó, de ritkán használt mistjeimet és találtam egy tökéletes Shimmerz türkizt. Csináltam egy próbát, aztán élesben is bevetettem. Messziről fújtam, hogy ne legyen túl intenzív a színe és szépen elterüljön. Teljesen készen voltam az eredménytől! Azóta a mist készletemet bűvölöm és azon gondolkozok mit lehetne még lefújkálni. :D

I pulled out my Dear Lizzy Serendipity mask (what I have never used before) and find this Shimmerz mist in my stash and made with it the floral background. I was over the moon with the result. I have to use this mask again, so gorgeous.


Miután megszáradt a papír felragasztottam a fotókat és a My Mind’s Eye Happy Camber kaparós matricákat. 
After the mist dried I placed my photos and added the My Mind’s Eye Rub-ons.


Ezután a Creative Retreat exkluzív chipboardokat és fa csipiket elrendezgettem a fényképek körül. A végén pedig a júniusi bélyegzővel és fekete tintával pecsételtem. 

Then I adhered the Creative Retreat Exclusive Chipboards and Wood Shapes around the photos. In the end I stamped with the June Stamp Set and with black ink.


Talán egy kicsit mozgalmasra sikerült az oldal, ezért próbáltam minél több képzeletbeli háromszögeket kialakítani, hogy a fotómat a fókuszban tartsam. 

May my layout is a bit busy but I tried to create visual triangles what can drive the eye and keep the focus on the photos.


Remélem tetszik az új oldal. Érdemes kipróbálni mindig valami újat, mert jó kis meglepetéseket tartogathatnak a kihívások.

I hope you like my new layout. I really encourage you to try something new like me. I am very happy and satisfied I tried masking technique with mist and this brown-green color palette. See you next time!

Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers: 
American Crafts  White cardstock

Díszítőelemek / Embellishments:
Illustrated Faith - Alpha Stickers 
My Minds Eye - Happy Camper - Rub Ons

Egyéb / Others:
Dear Lizzy Serendipity - 12 x 12 Stencil
Shimmerz Piants - Coloringz - Oh Say Can You Sea

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

1 comment

  1. Szerintem egyáltalán nem túl mozgalmas, sőt az én értelmezésemben és ízlésem szerint ez a jó scrapbook. A korábbiak is szuper látványosak voltak, de sokszor "elnyelték" a fotót. Ez nem. Klassz lett :)

    ReplyDelete