Sweet Life Maze + process video - The Cut Shoppe

2016/06/04

Sziasztok! Ma egy The Cut Shoppe vágófájlal készült oldalt mutatok. A Crop Circles szettet használtam, abból is a labirintus elemet. Egyből megragadta a fantáziámat. Kinagyítottam, hogy ez uralja az egész oldalamat. 

Hello Everyone! Today I am here sharing a new 12" layout on The Cut Shoppe blog. For this page I used The Cut Shoppe Crop Circles cut file set. The maze cut file is totally awesome, really inspired me to enlarge it and fill with it the entire page.



Egy fényképet választottam magamról. Éppen mosolygósan szaladok a lengyel tengerparton. Emlékszem kegyetlenül fújt a szél, de sütött a nap. Teljesen más a tenger északon, mint itt délebbre. Úgy gondoltam, ez a kép tökéletesen illik az oldalam témájához és mondanivalójához. Jó néhány ellentétpárt jelenítettem meg: édes élet (cím) - labirintus, nevetés - elfutás, - boldogság - nehézség. Ez az édes élet labirintusa. :-) 

I chose a photo of me. In this photo I am running on the polish beach all happy. :D I thought this could fit to the theme and the message of my layout. You can see many contrasts here... sweet life - maze, running away - smiling, happiness - difficulty. This is life. :-)


Van ez a kabátom, nagyon lehetetlen színe van, sose passzol semmihez (ezért van most rózsaszín kabátom! haha), de a My Mind's Eye On trend 2-ben találtam egy hasonló narancs papírt. Így az egész oldalhoz ezt a kollekciót használtam. Visszafogtam a spórolós, tartalékolós énemet és egy egész csomag dekorgombot rányomkodtam, mintha azok is körbe-körbe keringenének a labirintusban. 

Because of the color of my coat I decided to use My Mind's Eye On trend 2 collection. It's not so easy to find this kind of orange in any collections. (This is why I have pink coat now! lol) The orange paper and all the embellishments are from there. I adhered a whole pack of flair button, scattered them like they would go around the maze.  



Erről is készült egy process videó. Remélem tetszeni fog:
I have also a process video. I hope you will like it: 


Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers: 
American Crafts  White Cardstock
My Mind's Eye – On Trend 2 – Little Things

Díszítőelemek / Embellishments:
My Mind's Eye – On Trend 2 – Alphabet and Word Stickers
My Mind's Eye – On Trend 2 – Brads
My Mind's Eye – On Trend 2 – Cardstock Stickers
My Mind's Eye – On Trend 2 – Chipboard Stickers
My Mind's Eye – On Trend 2 – Enamel Shapes
My Mind's Eye – On Trend 2 – Flair
My Mind's Eye – On Trend 2 – Mixed Bag

Egyéb / Others:
Crop Circles cut file from The Cut Shoppe
Silhouette Cameo

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra


Post a Comment