Throwback 2015 Summer

2016/05/20

Hello Mindenki! A mai posztban egy új oldalt mutatok, ami a Creative Retreat Tropical Glitz Májusi Kittel készült. A CR kiteket mindig egy csodaszép színpaletta jellemzi, nem volt ez máshogy ebben a hónapban sem. Most a sárga, pink és zöld színek dominálnak, csodaszép minden! Az oldalamat is ezek a színek és a hexagon chipboardok inspirálták. 

Hi Everyone! I am back with a brand new layout. I don't know how about you but I am totally amazed by the Creative Retreat Tropical Glitz May 2016 Kit. The color palette is stunning like always. The hexagon tiny chipboard pieces and the colors inspired me for this layout. 



Mivel a kitben nincsenek papírok így a gyűjteményemben kerestem ide passzoló színűeket. Egy zöld alapkartonra és a Pink Pailsee C'est La Vie kollekcióból egy sárga és egy sötét bordós-rózsaszín papírra esett a választásom. A kit hangulatához nagyon illet ez a tavaly nyáron készült kép, amit már akkor is oldalra szántam, de elmaradt a dokumentálása. A múlt héten itt nagyon esős, szürke idő volt, igen sokat álmodoztam a forró nyárról...biztos ez is befolyásolta a fotóválasztásomat. :)

I pulled out Pink Pailsee C'est La Vie dark pink, yellow paper and a green cardstock to cut out hexagons with my Silhouette Cameo. I decided to document a photo what I made last year in summer but somehow happened that didn't use it for any of my project. As last week was so dark and rainy I was dreaming a lot about hot summer... maybe this is also one reason why my layout turned out like that.


A kitből úgy gondolom, nem csak egy trópusi hangulatú oldalt lehet alkotni, de én most kifejezetten szerettem volna ennél az opciónál maradni. A trópusi levelek, virágok, gyümölcsök adják magukat. Kivágtam még néhány pálmalevelet fehér alapkartonból, amit itt-ott a kompozícióba szúrtam. 


I wanted do reach a true tropical mood with the colors and these awesome flowers and leaves from the Pebbles sticker sheet. I also added few palm leaves cut out also with Silhouette Cameo.


A címet az icipici Pebbles betűmatricákból raktam ki. Ezenkívül még CT chipboardokat és matricát ragasztottam az oldalra. 

I created the title with the cute pink Pebbles alpha stickers. I also adhered Creative Retreat exclusive sticker and chipboards.



A legvégére hagytam a pecsételést. A májusi exkluzív Creative Retreat pecsétkészletet használtam fekete StazeOn tintával. 
I finished the page with stamping. I used the Creative Retreat May stamp set with black StazeOn ink.


Ha kíváncsi vagy hogyan készült az oldal, kattints a videóra és nézd meg! A fénykép alatti rész nehezen akart összeállni, mert a fotó is elég mozgalmas és a virágos matricák is. De inkább klikk ;-) :

If you are curious how I put together this page, click and check out the process video.



Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers: 
American Crafts White CardstockPink Paislee - C'est La Vie Collection - Paper 01
Pink Paislee - C'est La Vie Collection - Paper 05
Díszítőelemek / Embellishments:
Creative Retreat - May 2016 - Chipboard Shapes
Creative Retreat - 
May 2016 - Cardstock Sticker 
Pebbles - Everyday - Cardstock Stickers 
Pebbles - Everyday - Gold Paper Clips
Webster's Pages - Mini Alpha Stickers

Egyéb / Others:
Creative Retreat - May 2016 - 3x4 Stamp Set
Silhouette Cameo

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

1 comment

  1. Another absolutely beautiful layout Flora. Love the stamping on your hexagons(something I never do on my pages). Hope you have a great weekend. xx

    ReplyDelete