It's beginning to look a lot like Christmas

2015/11/21

Last weekend I was in Budapest on a Mixed Media Workshop organized by NőiCsizma Design. The full-day workshop was spiced with a bit of calligraphy. The Fanatic Calligrapher taught Brush Script, (how to write with ink and brush). I really like the technique and the result but for nice result you need many-many hours of practice. On the WS I created a 60x25 cm Christmas-themed canvas. 

On the workshop I could not decide what to write on the canvas and to add a photo or not, so I decided to give few days for myself to think over. Today the time was ripe to finish it. In the end I added Brush Script and photos, too. :D Small moments from previous Christmas. It was very cozy today's work: outside was snowing first time in this winter while inside I was listening Bing Crosby It's Beginning To Look A Lot Like Christmas song ... I got in the mood completely. :)

###

Múlt hétvégén Budapesten voltam Mixed Media workshopon a NőiCsizma Design szervezésében. Az egész napos workshop egy kis kalligráfiával volt megfűszerezve, ugyanis The Fanatic Calligrapher megtanította, hogyan írjunk ecsettel és tintával. Nagyon tetszik a technika és a végeredmény, de az igazán szép eredményhez azt hiszem sok-sok óra gyakorlás szükséges. A ws-on elkészítettem a 60x25 cm-es karácsonyi témájú vásznat, amit nagy részben Edittől lifteltem. 

Mivel a helyszínen nem tudtam eldönteni, hogy mit írjak rá illetve hogyan és egy fényképen is erősen gondolkoztam, ezért úgy döntöttem alszok még rá néhányat. Ma pedig döntöttem és befejeztem. Került rá Brush Script és fényképek is. Apró momentumok néhány korábbi karácsonyról. Nagyon hangulatos volt a mai alkotás, mert míg odakint esett az idei szezon első hója, addig én Bing Crosby It's Beginning To Look A Lot Like Christmas nótáját hallgattam... teljesen hangulatba kerültem. :)

Few photos about the workshop / Néhány kép a workshopról:
 

Photo: NőiCsizma
Photo: NőiCsizma
Photo: NőiCsizma

And the final look / És a végeredmény:





Today's weather / Mai időjárás:


And Bing Crosby / Na és Bing Crosby:


Post a Comment